Saturday, November 22, 2008

Talent Show

Μπήκα πρόσφατα στο παλαιό και ιστορικό μου blog και προς μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα πως αρκετά posts μου σχολιάζονται ακόμα. Το πιο κουφό δε είναι ο όλο και αυξανόμενος αριθμός σχολίων σε ένα post για έναν τότε άσημο ηθοποιό, που φέτος έκανε το μεγάλο του μπαμ και έγινε ευρύτερα γνωστός και ιδιαίτερα αγαπητός στο γυναικείο κοινό.
Όταν ήμουν στο λύκειο διαγωνιζόμουν με μια φίλη μου, ποια θα εντοπίσει τα περισσότερα νέα μεγάλα αστέρια, κυρίως στην υποκριτική. Εκείνη είχε βρει τον Γιοακίν Φοίνιξ, εγώ είχα βρει τον ΘΕΟ. Η αλήθεια βέβαια είναι οτι την έτρωγα λάχανο, καθώς η διαίσθησή μου επεκτεινόταν και στον τομέα της μουσικής.
Από τότε είχα την πολυτέλεια να μπορώ να αναγνωρίσω τι θα πουλήσει και τι όχι, τι θα προσελκύσει κόσμο και τι όχι, ποιος θα γίνει αρεστός και ποιος όχι. Θυμάμαι τον ΧΧΧ που κάθε φορά που ανακάλυπτε ένα νέο τραγούδι με ρώταγε αν θα γίνει μεγάλη επιτυχία. Να μην το παινευτώ αλλά πάντα έπεφτα μέσα. Μόνο μία φορά την πάτησα, με το Summer Lovin των Musikk και ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ. Ήταν καλοκαίρι, ήταν καλοκαιρινό κομμάτι, ο δρόμος ήταν στρωμένος...Don't know what happened! Κακή προώθηση!
Αναρωτιέμαι τι μπορεί να έδωσε πνοή σε αυτό το τρομερό μου ταλέντο! Νομίζω είναι λίγο η διαίσθηση, λίγο το μυαλό (θα πέσει φωτιά να με κάψει που αυτοπαινεύομαι) και λίγο περισσότερο η pop κουλτούρα μου. Ξέρω τι αρέσει, γνωρίζω τα σημεία των καιρών και απλά ξέρω τι περνάει. Μήπως να αλλάξω καριέρα και να γίνω διαφημίστρια. Ή κυνηγός αντρών; Ε, ταλέντων εννοώ...Η συνήθεια βλέπετε... ;-)
Goodnight boys (and girls)! Λυσσάξατε κακούργες!

11 comments:

Anonymous said...

Να μην αλλάξεις τίποτα, μια χαρά διπρόσωπη είσαι. Γι αυτό μπαίνεις σε μπλογκς σαν φίδι στην παλιά σου γειτονιά και αφήνεις πικρόχολα ανώνυμα σχόλια.

gomena tu xuzuri said...

Ουδέποτε έχω κάνει ανώνυμο σχόλιο, κατά πόσο πικρόχολο. Για την ακρίβεια, τα μόνα ανώνυμα σχόλια στο μπλογκ μου με "θίγουν" (σαν το δικό σου ένα πράγμα), οπότε δεν είναι και τόσο λογικό να τα γράφω εγώ. Τα μπλογκς των άλλων δεν τα σχολίαζα τον καλό καιρό. Πόσο μάλλον τώρα που τρέχω. Το πιο αστείο μάλιστα είναι οτι σου διαφεύγει πως τα περισσότερα παιδιά στην ΑV είναι φίλοι μου. Τα μπλογκς των νέων μπλόγκερς απλά δε με ενδιαφέρουν. Μου αρέσει πάντως που έχω "εχθρούς. Σημαίνει οτι κάτι κάνω. Δυστυχώς όμως δεν είμαι εγώ αυτή που κάνει τα άσχημα σχόλια. Έχω καλύτερα πράγματα να ασχολούμαι. Λυπάμαι αν σε απογοήτευσα. Βρες κάπου αλλού να εκτονώσεις την αρνητική σου ενέργεια. Ίσως σε αυτούς που όντως σε κρίνουν αρνητικά. Εγώ δεν ανήκω σε αυτούς.

Anonymous said...

Αναρωτιέμαι αφού δεν κάνεις ανώνυμα σχόλια, πώς ξέρεις ποιος είμαι και μιλάς για το μπλογκ μου...

dancing gal said...

Εγκρίνω νέα καριέρα!!!!
Πάω να διαβάσω και το αποκάτω τώρα!

:)))

gomena tu xuzuri said...

Ποιος είπε οτι ξέρω ποιος είσαι; Υπέθεσα πως δεν είσαι κάποιος από τους παλιούς μπλόγκερς της AV. Γνωρίζω λίγο ή πολύ τα παιδιά και κανείς δε θα μίλαγε έτσι για τον άλλον. Μπορεί να μη βλεπόμαστε συχνά αλλά τρέφουμε ιδιαίτερη εκτίμηση και συμπάθεια. Γιατί έχεις τόση μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου; Δεν έχω ιδέα ποιος είσαι και ειδικά μετά από αυτό δε με ενδιαφέρεις ως άνθρωπος, κατά πόσο ως μπλόγκερ. Δε μπορώ να σε πείσω πως αυτά που λέω είναι αλήθεια. Συνέχισε να στέλνεις μηνύματα αν θέλεις. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να γελοιοποιηθείς.

Anonymous said...

χαχαχαχαχα!!!

Dorothy said...

Για το τεκνό του L.A.P.D μιλάμε? Εύγε τέκνο μου, έχεις ένστικτο!

gomena tu xuzuri said...

*Και γι'αυτόν dear Dorothy! :-D
*Ρε ανώνυμε, τι εμπάθεια είναι αυτή; Σταμάτα να είσαι πάνω από το μπλογκ μου. Τσάμπα χρόνος. Δε θα βγάλεις κάτι γιατί δεν έχω ιδέα ποιος είσαι. Ειλικρινά δεν έχω σχέση με τα υβριστικά ανώνυμα μηνύματα που σου στέλνουν. Αν θες επικοινώνησε μαζί μου μέσω μέηλ. Έχω πραγματικά περιέργεια να δω ποιος είσαι και γιατί έχεις φρικάρει μαζί μου τόσο.

ExpoSure OverDose said...

anonymia esti filosofein...

Anonymous said...

μα εγώ στο λεγα πώς ειναι καλός...

:-D

gomena tu xuzuri said...

poios einai kalos?