Tuesday, January 27, 2009

Vagiclean

Η Λιάνη έφαγε χαστούκι.
Ο Ψωμιάδης γιαούρτι.
Και εγώ...βρισίδι!

Σε περίπτωση που δεν το ξέρατε, είμαι τρελή διασημότητα. Εκτός από αμέτρητους ανά τον κόσμο θαυμαστές, έχω και ορκισμένους εχθρούς.
Έτσι είναι οι μεγάλες προσωπικότητες όμως. Έφτιαξαν μάλιστα και
blog για να με κράζουν!
Το καλό απ' όλη την ιστορία είναι οτι μαθεύτηκαν τα ειδύλλιά μου με τους bloggers Trikalo και Thio.
(Με Thio πάει στο διάλο...Με Trikalo ούτε να το διαννοηθώ. Εγώ θα του ετοιμάζω έκπληξη χωρίς εσώρουχο και θα του λέω "Αγάπη, αισθάνομαι πολύ *ανάλαφρη* απόψε..." και αυτός θα μου απαντάει "Πάλι έκλασες;"...χαχαχαχα) I love you Trikalo babe. ;-)
Πάλι καλά που λένε και κανέναν καλό λόγο για μένα, γιατί με τόσο καιρό σε σοβαρή σχέση κυκλοφορούσε οτι έχω πιάσει πουρί!

Αφιερωμένο στις διπλές προσωπικότητες...(ξέρουν αυτές). Δυστυχώς βέβαια κυκλοφόρησε βιντεάκι από κρυφή κάμερα που αποδεικνύει οτι ΕΧΩ ΠΙΑΣΕΙ ΠΟΥΡΙ, συνεπώς δεν το δουλεύω το μηχανήμα... Fuck...:




1 comment:

Anonymous said...

Άκου πουρί! Jesus! Κοίτα, απλά δεν ασχολούμαι με ανοργασμικά άτομα. Στο έχω ξαναπει και στο ξαναλέω και δημοσίως. Υπάρχουν μόνο για να μας σπάνε τα @@ και τα νεύρα.
Πάντως, όσο διάβαζα και ξαναδιάβαζα, έλυωνα στο γέλιο. Πραγματικά, θέλω να δω πως θα αποδείξει ο γκόμενος από το Columbia πως είσαι αυτή που είσαι και όχι αυτή που δεν δηλώνεις ότι είσαι ή... whatevah! :-S
Τον πούλο ρε! Τόσο απλά.
Love you too my dear!