Monday, October 6, 2008

Hello mates!

Πόσες φορές έχω πάρει την απόφαση να ανοίξω και πάλι μπλογκ; Σας ξενίζει η λέξη "ανοίγω"; Πάντα αυτή χρησιμοποιούσα για τα μπλογκς. "Άνοιξε ένα μπλογκ", "έκλεισε" ένα άλλο...λες και είναι μαγαζάκια.
Φαντάζομαι το ένα μπλογκ δίπλα στο άλλο. Το καθένα πουλάει κάτι διαφορετικό. Έχει διαφορετικό χρώμα. Το διευθύνει μια διαφορετική προσωπικότητα. Στο ένα θες να πας να ψωνίσεις επειδή συμπαθείς τον ιδιοκτήτη. Στο άλλο πας για το προϊόν και στο παράλλο δεν πατάς ούτε με σφαίρες. Πολλά παίζουν. Σημασία έχει οτι τα μπλογκς αποτελούν μια ξεχωριστή και ιδιαίτερη πτυχή του διαδικτύου, της πληροφόρησης, της επικοινωνίας.
Έχω΄ήδη διατελέσει 2 χρόνια μπλόγκερ στην A.V., απ' όπου και έφυγα θριαμβευτικά. Πέρασα 2 όμορφα χρόνια. Αντάλλαξα απόψεις, γνώρισα ανθρώπους, λογομάχησα με πολλούς άλλους, έγραψα κειμενάκια, τα οποία σίγουρα δεν είναι λογοτεχνικά αριστουργήματα αλλά για τα οποία είμαι πολύ περήφανη.
Πάντα έλεγα πως είναι καιρός να ανοίξω μπλογκ αλλά όλο κολλούσα. Λίγο ο ενθουσιασμός που δεν υπάρχει πια, λίγο το "κοινό" μου που το έχω χάσει, λίγο το τέλος της φοιτητικής ζωής και η έλλειψη χρόνου, με έχουν επηρεάσει αρνητικά. Στο παλιό μου μπλογκ, ήξερα οτι με διάβαζαν στάνταρντ 5 άνθρωποι. Τώρα, μου είναι λίγο δύσκολο να ξέρω οτι αρχίζω από το 0 και ότι τα πρώτα μου ποστς θα είναι κομμάτι ενός ημερολογίου που κανείς ποτέ δε θα διαβάσει.
Ωστόσο, το γνωστό κράξιμό μου έχει συσσωρευτεί τον τελευταίο καιρό και ψάχνει μέσο διαφυγής. Το σκέφτηκα από εδώ, το σκέφτηκα από εκεί και αποφάσισα πως αντί να πληρώσω μια περιουσία στους ψυχαναλυτές θα μπορούσα να ξεδώσω στο μπλογκ μου. Εκεί τουλάχιστον μπορώ να ακούσω παραπάνω από μια γνώμες.
Να' μαι λοιπόν, ανανεωμένη, τσαμπουκαλεμένη (μη ξεχνάμε τις παλιές κακές συνήθειες), ξανθιά πλέον και με άπειρη διάθεση να κράξω τους μισογύνηδες, τις κυράτσες, τους ελληνάρες, τη γραφειοκρατία, τα λαμόγια, τη ζωή σας, τη ζωή μου...Είμαι η Gomena tu Xuzuri! Καλώς σας βρήκα!

12 comments:

Vafman said...

Ante vre kaloriziki kali arxi kai kali grinia kai se sena...

Trikalos said...

Άντε και καλή αρχή μαρή! Τόσο καιρό περίμενα να διαβάσω κείμενα σου! Επιτέλους!!

ylenol said...

ante kali arrxi...apo ta paliotera!!

Malakia pou den mas afineis na mpoume me ta pseudonima mas, omos...

Unknown said...

ante, arxise na me vrizeis na doume ti tha katalaveis! :p

gomena tu xuzuri said...

den to ekana epitides! i'll fix it straight over!

gomena tu xuzuri said...

ego na vriso ton thio? afou ksereis oti sou exo adynamia... ($%***&&^&%$*&%^^&ggggrrrr)

dancing gal said...

w.b.!!!
:)))
(otan egrafes sthn AV egw den egrafa, oute sxoliaza, diavaza omws, fanatika! ;) )

Anonymous said...

hell o gomenazzz
kali arxi!

Anonymous said...

E oxi kai den tha se diabazei kaneis re gomenaki!!! Tha mas trelaneis???????????? kalo neo ksekinima... Filakia!!!

Anonymous said...

welcome back

ExpoSure OverDose said...

Καλή μας αρχή λοιπόν...;-p

Anonymous said...

Καλώς σε βρήκαμε!:)